Shop Forum More Submit  Join Login
Commission for LaLoLaBlueBlack by RikoriStorm Commission for LaLoLaBlueBlack by RikoriStorm
lalolablueblack.deviantart.com…
I hope you like it! it took me awhile cuz i was without my lap yop a while 
and dont worry everyone else new pages of Tomamon comming soon ^.^
Add a Comment:
 
:iconlalolablueblack:
LaLoLaBlueBlack Featured By Owner Dec 12, 2014  Hobbyist Photographer
Oh god that's. Soo wonderfull I lover thank u very very much is perfect :(
Reply
:iconrikoristorm:
RikoriStorm Featured By Owner Dec 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
yay! im soooo glad you like it :happybounce: La la la la Bonnie Warfstache llama cancan OMG 
Reply
:iconlalolablueblack:
LaLoLaBlueBlack Featured By Owner Dec 15, 2014  Hobbyist Photographer
i dont liked i lovet  this Komari Kamikita (Crying) [V5] Miuna Crying Icon Sayu Crying Icon 
Reply
:iconrikoristorm:
RikoriStorm Featured By Owner Dec 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Foxy huggles Bonnie Warfstache YAY mission susuccessful! Yato Smiling Icon i think i will dance with some fish to celebrate  Need Some Fish 50x50 (Emoticon GIF) OH YEAH!! (Emoticon Gif) Mark Knows (Emoticon Gif) Fieshbach Dance (Emoticon Gif) Oh Yeah (Emoticon Gif) 
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 12, 2014
Image Size
91.8 KB
Resolution
416×750
Link
Thumb

Stats

Views
125
Favourites
6 (who?)
Comments
4
×